پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1403 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 148363

ضرورت برطرف نمودن افت ولتاژ برق در کهگیلویه بزرگ محور دیدار سید محمد موحد با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان

صدای جنوب: حجت الاسلام سید محمد موحد در دیدار مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و جمعی از کارکنان حوزه برق ضمن به بیان مشکلات حوزه برق اظهار کرد: طرح های بزرگ صنعتی و پتروشیمی در دست اقدام نیاز مبرم به انرژی برق دارند و برق یکی از زیرساخت های اصلی این صنایع است. […]

صدای جنوب:

حجت الاسلام سید محمد موحد در دیدار مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و جمعی از کارکنان حوزه برق ضمن به بیان مشکلات حوزه برق اظهار کرد: طرح های بزرگ صنعتی و پتروشیمی در دست اقدام نیاز مبرم به انرژی برق دارند و برق یکی از زیرساخت های اصلی این صنایع است.
وی افزود: افت ولتاژ برق در برخی مناطق حوزه کهگیلویه از دیگر مشکلات است که نیازمند تدبیر جدی است.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خطاب به مهندس اسدی گفت: راهکارهای لازم در جهت تقویت و افزایش ظرفیت ایستگاه‌های فعلی، لزوم احداث و ورود خط ۲۳۰ یا ۴۰۰ کیلوولت به شهرستان در دستور کار قرار گیرد. حجت‌الاسلام موحد خاطرنشان کرد: احداث خط و ایستگاه برق قلعه رئیسی و دیشموک نیز از مهم ترین مطالبات است که نیازمند توجه ویژه است.
علی اسدی در این دیدار گفت: تصمیمات خوبی برای شهرستان داریم و نیازمند همراهی ویژه نماینده کهگیلویه هستیم.
مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان افزود: مصوب میشود ظرفیت فعلی ترانس های ایستگاه برق دهدشت از ۳۰ مگا ولت آمپر به ۵۰ مگاولت آمپر تغییر داده شود. وی ادامه داد: خط ۱۳۲ کیلوولت به متراژ ۲۵ کیلومتر و ایستگاه برق قلعه رئیسی دیشموک حداکثر تا قبل از پیک بار سال ۱۴۰۴ احداث و به بهره برداری برسد. اسدی تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته جهت انجام این پروژه های بزرگ ۱۰۰٠ میلیار تومان می باشد که امیدواریم مشکلات حوزه برق به حداقل برسد.

در این دیدار مدیر و کارکنان برق شهرستان کهگیلویه حضور داشتند و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت شبکه برق، ایستگاه‌های شهرستان و خصوصا لزوم احداث هر چه سریع‌تر ایستگاه برق قلعه رئیسی و دیشموک را مطرح کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت