پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1403 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 148369

سخنان قابل تامل رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد/«خردمند» از خجالت اصلاح طلبان پابه سن گذاشته درآمد

سخنان  رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد بازتاب وسیعی داشته است.

صدای جنوب:

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من سی و سه سال دارم و بر اساس طبقه‌بندی سازمان بهداشت جهانی افراد زیر ۲۹ سال جوان محسوب می‌شوند، و هیچ جوانی در این جلسه حضور ندارد. از تهران گرفته تا استان‌ها حلقه قدرت انحصاری ایجاد شده که اجازه ورود هیچ فردی را به آن نمی‌دهند، ادعا داریم که رفراندوم را قبول داریم؛ ولی این چه رفراندوم بر مبنای چه منطقی است که سالیان سال افراد تکراری در چرخه اصلاح‌طلبی مدام تکرار می‌شوند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از کبنا ، صیاد خردمند عصر امروز در نشست هم‌اندیشی شورای سیاست‌گذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بی‌پرده می‌گویم، اینکه آقای پزشکیان پیروز انتخابات شدند، به دلیل محبوبیت اصلاح‌طلبان نبود، به‌عنوان کسی که اصلاح‌طلب شناخته می‌شوم، به نظرم اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی هیچ‌گونه محبوبیتی ندارند، رأی مردم به‌خاطر نه گفتن به افراط‌گری بود، رأی مردم ایجابی نبود، بلکه سلبی بود، در جنبه‌های ایجابی اصلاح‌طلبان کاری انجام ندادند.

وی با انتقاد از حلقه قدرت اصلاح‌طلبان و دوری از جوان‌گرایی گفت: من سی و سه سال دارم و بر اساس طبقه‌بندی سازمان بهداشت جهانی افراد زیر ۲۹ سال جوان محسوب می‌شوند، و هیچ جوانی در این جلسه حضور ندارد. از تهران گرفته تا استان‌ها حلقه قدرت انحصاری ایجاد شده که اجازه ورود هیچ فردی را به آن نمی‌دهند، ادعا داریم که رفراندوم را قبول داریم؛ ولی این چه رفراندوم بر مبنای چه منطقی است که سالیان سال افراد تکراری در چرخه اصلاح‌طلبی مدام تکرار می‌شوند.

وی افزود: ادعای من این است که اصلاح‌طلبان بیش از اصول‌گراها منطقه‌گرایی را تشدید کردند، بیش از اصول‌گراها علیا و سفلی کردند، بیش از اصول‌گراها سردسیر گرمسیر کردند، این تلنگری به خودمان است، من بی‌پرده می‌گویم که این مسائل باید اینجا گفته شود و بجای بیان گزارش عملکردها، نگاه انتقادی داشته باشیم.

خردمند بیان کرد: این‌همه اصلاح‌طلب در استان حضور دارند؛ ولی کدام اصلاح‌طلب درباره سد آبریز صحبت کرد، درباره زنان گوجه چین کدام اصلاح‌طلب اظهارنظر کرد، درباره سد خرسان کدام اصلاح‌طلب اظهارنظر کرد، درباره جاده پاتاوه دهدشت که هنوز تکمیل نشده و به ادعای پلیس راهور با زیر بار رفتن این جاده، آمار تصادفات بالا رفته است، ولی نمایندگان با افتخار با این جاده عکس می‌گرفتند و این جاده مرگ را در حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌کردند، آن روز ما اصلاح‌طلبان کجا بودیم؟ من عضوی از جامعه مظلوم رسانه هستم، سه سال آقای احمدزاده، استاندار و بخش‌های مختلف دولت را نقد کردیم، کدام‌یکی از اصلاح‌طلبان، همراهی کردند، اصلاً کجا بودید و چه حمایتی از رسانه کردید؟ من واقعاً نقش اصلاح‌طلبی را نمی‌بینم.

وی گفت: گچساران جزء ۲۰ شهر ثروتمند دنیا است، اما در آسیب‌های اجتماعی رتبه اول را دارد، آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه رتبه اول را دارد، کدام یک از اصلاح‌طلبان موضع‌گیری کردند؟ اصلاح‌طلبان که میانگین سنی‌شان بالا رفته و جوانان به آنان اضافه نشده و حلقه انحصارشان نمی‌شکند.

خردمند بیان کرد: ادعای اصلاح‌طلبان در دهه ۶۰ این بود که اصول‌گراها روضه‌خوان هستند، اصلاح‌طلب‌ها تکنسین و مدیر هستند، ولی دولت احمدی‌نژاد و مرحوم رئیسی نشان دادند که اتفاقاً آن‌ها دارند کارشناسان و چهره‌های جدیدی را اضافه می‌کنند، ولی مدیران ما مدیران ۲۰ سال پیش است.

خردمند خاطرنشان کرد: ۱۰ سال است که در رسانه هستم، هیچ موضع‌گیری از سوی اصلاح‌طلبان در خصوص معضلات و مشکلات جامعه و انتقاد از دولت ندیدم، روشنفکر باید ضروریات جامعه را بفهمد؛ ولی باز هم درگیر عده‌ای مدیران خواهیم بود که تکرار می‌شوند و تکرار می‌شوند.

خردمند بیان کرد: زمانی که خواستیم از جوانان حمایت کنیم چه‌کار کردیم؟ لمپن‌ها و مجیزگوها را وارد هلدینگ‌ها کردیم، و نخبه‌های اصلاح‌طلب منزوی و بیکار شدند، بخشی از اصلاح‌طلبی، ازخودگذشتگی است، اگر آن‌ها تندرو هستند ما نباید با آن‌ها تسویه‌حساب کنیم، خشونت را بازتولید می‌کند، ما نباید فردا روز که استاندار آوردیم، علیه اصول‌گرای، شمشیر بکشیم، جامعه ما نیاز به تعادل و اعتدال دارد.

منبع :کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت