پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1403 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 148383

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در طرح راهیان نور برتر شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به عنوان استاندار برتر در زمینه پشتیبانی کاروان اردوی راهیان نور در حوزه های زیرساختی و اردویی تعیین و با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس بسیج مستضعفین کشور از او تجلیل شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده استاندار استان در همایش تجلی اخلاص که به منظور تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور با حضوررئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، گفت: سازمان بسیج اقدامات خوبی در زمینه راهیان نور به ویژه در سال گذشته در استان انجام داده و بخشی هم در حال انجام است.

وی افزود: عمده اقدامات بسیج راهیان نور در حوزه اعزام بوده که سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۰ هم‌استانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

احمدزاده ادامه داد: ۶ هزار دانش آموز، یک هزار و ۳۵۰ دانشجو، یک هزار نفر در قالب اقشار مختلف بسیج و سه هزار و ۱۵۰ نفر در قالب گروهای مردمی در اردوی راهیان نور شرکت کردند.

احمدزاده با اشاره به حضور مردم استان در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر و سال جاری یک هزار و ۲۰۰ نفر به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعزام شدند که در مجموع ۲۵۰۰ نفر در مراسمات ۱۴ خرداد حضور یافتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پشتیبانی در زمینه برگزاری اردوی راهیان نور، عنوان کرد: ۲۰ میلیارد ریال به برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی و ۴۵ میلیارد ریال هم جهت اعزام هم‌استانی‌ها به مراسم ارتحال امام(ره) کمک کردیم.

وی از ساخت اردوگاه شهید باکری به متراژ ۱۰ هزار متر مربع در خرمشهر خبر داد و گفت: ۱۰ هزار متر مربع زمین بلاتکلیف مانده بود که با فرمانده سپاه فتح استان از این منطقه بازدید و تصمیم به شروع ساخت اردوگاه شهید باکری برای برگزاری اردوی راهیان نور گرفتیم.

احمدزاده بیان کرد: این پروژه در مجموع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که ۵۰۰ میلیارد ریال از محل سفر دولت به استان است و ۲۰۰ میلیارد ریال کار در این اردوگاه انجام گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل گرمای شدید هوا در خرمشهر، کار متوقف شده است و با شروع مجدد پروژه، ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: اردوگاه شهدای استان در مرز شلمچه به متراژ ۶ هزار متر مربع در دست اجراست و یک هزار متر مربع سوله، تجهیزات پیشرفته و ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در این موکب ساخته شده است.

احمدزاده گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت و پتروشیمی گچساران در این مکان کار شده است و ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر برای احداث سردخانه، آشپزخانه و سایر زیرساخت‌ها نیاز است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قصد داریم سایت شهدای استان را به سپاه پاسداران واگذار کنیم تا در ایام اربعین و راهیان نور در خدمت زائرین و مردم قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، در این آئین از استاندار کهگیلویه وبویراحمد به عنوان استاندار برتر در زمینه پشتیبانی کاروان اردوی راهیان نور در حوزه های زیرساختی و اردویی تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت