پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1403 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 148391

ماهیانه یک میلیاردتومان برای نظافت شهر دهدشت به جیب پیمانکار می رود/وضعیت بهداشت شهر دهدشت بحرانی است/نظام قربانی پیمانکاران و بانکهای کم کار می‌شود

صدای جنوب: شورای سلامت امروز با دستور کار جوانی جمعیت در سالن کنفرانس شبکه بهداشت ودرمان دهدشت برگزار شد اما انتقاد از پیمانکار جاده‌های ورودی پررنگ‌تر از موضوع اصلی بود. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این نشست با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در ورودی‌های دهدشت گفت: در جلسات اما دیوار توجیه بلند است […]

صدای جنوب:

شورای سلامت امروز با دستور کار جوانی جمعیت در سالن کنفرانس شبکه بهداشت ودرمان دهدشت برگزار شد اما انتقاد از پیمانکار جاده‌های ورودی پررنگ‌تر از موضوع اصلی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این نشست با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در ورودی‌های دهدشت گفت: در جلسات اما دیوار توجیه بلند است و هر کس به نوعی سعی دارد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

سید اصغر پوربهشت افزود: در خیلی از موضوعات نظام هر چقدر زحمت بکشد قربانی پیمانکاران و بانکهایی می‌شود که با کمکاری زمینه نارضایتی مردم را فراهم می‌آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در جاده ورودی دهدشت از چرام نظام اسلامی خدمات ارزنده‌ای ارائه داد اما در ۸۰۰متر باقیمانده حوادثی روی می‌دهد که جای توجیه ندارد .

پوربهشت همچنین از وضعیت نظافت شهر دهدشت انتقاد کرد و افزود: بر اساس برآورد ماهیانه یک میلیارد تومان به جیب پیمانکار می‌رود اما وضعیت بهداشت شهر بحرانی است اگر دغدغه بیماری تب دانگی داریم باید نظافت شهر مورد توجه قرار گرفته شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت