پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1403 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 148434

دیدار صمیمانه پرسنل ادره فرهنگ وارشاد اسلامی با امام جمعه کهگیلویه

صدای جنوب: حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، به اهمیت نماز در جامعه اشاره کرد و با استناد بر احادیث الهی در این باره گفت: کسی که نماز جمعه را سبک شمارد برکت از زندگی اش خواهد رفت. وی نماز جمعه را به عنوان یک تریبون تبیین […]

صدای جنوب:

حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، به اهمیت نماز در جامعه اشاره کرد و با استناد بر احادیث الهی در این باره گفت: کسی که نماز جمعه را سبک شمارد برکت از زندگی اش خواهد رفت.
وی نماز جمعه را به عنوان یک تریبون تبیین و روشنگری نامید و گفت: نماز جمعه در انقلاب اسلامی یک پایگاه روشنگری شده است.
وحدانی‌ فر به موفقیت تریبون نمازجمعه در دیشموک و قلعه‌رئیسی اشاره کرد و گفت: موفقیت تریبون نماز جمعه در این بخش ها کاملا مشهود است چرا که مشکلات مردم مطالبه می‌شود.
وی با بیان اینکه نمازجمعه باید از چارچوب مصلی خارج شود، گفت: زمانی نماز جمعه موفق عمل می‌کند که حرف حق و مشکلات مردم را بیان کند.
امام جمعه کهگیلویه با اشاره به میدان دادن به جوانان در نمازجمعه دهدشت، گفت: سرانجام این اعتماد تشکیل ۵۰ درصدی نماز جمعه از جوانان است که این نشانگر عملکرد موفق ستاد نمازجمعه دهدشت است.
وی به نقش رسانه ها در بازتاب و اثرگذاری نماز جمعه اشاره کرد و مهم‌ترین بازوی نماز جمعه را رسانه ها دانست و افزود: اگر صدای نمازجمعه دهدشت شنیده می‌شود به برکت و ظرفیت رسانه ها است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: اگر امروز دشمن به نماز جمعه هجمه می‌کند زیرا می‌داند که نماز جمعه تریبون نظام اسلامی است.
وی در پایان، تعامل خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه را یادآور شد و از تلاش های این مجموعه تقدیر کرد.

واگذاری مدیریت نمازجمعه به جوانان اقدام شایسته ای است

عبدالکریم عبودی در دیدار با امام جمعه کهگیلویه، نماز جمعه را صدای مردم خواند و گفت: نماز جمعه فقط محل اقامه نماز نیست بلکه محلی برای مطرح کردن مباحث سیاسی و مطالبه گری مشکلات مردم است.وی از واگذاری مدیریت نماز جمعه به جوانان به عنوان یک اقدام شایسته نام برد و گفت: اقدام ارزنده‌ای ست که این نهاد از جوانان تشکیل شده است‌.رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه عده ای تصور می‌کنند نماز جمعه فقط مربوط به روز جمعه است، افزود: این یک باور اشتباه است، ثمره یک هفته تلاش در روز جمعه چیده می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت