پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1403 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 148449

اظهارات مهم امام جمعه یاسوج در خصوص جفا به دولت آیت‌الله رئیسی

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد از برخی‌ نقدهای غیرمنصفانه انتقاد کرد و گفت: نباید خدمات این دولت نادیده گرفته شود.

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی از عدم حضور مدیران انتقاد کرد و گفت: توقع بود که مدیران استانی در این جلسه حضور پیدا می‌کردند اما به غیر از اعضا شورای فرهنگ عمومی، بقیه نیستند که جای تاسف دارد و به این موضوع معترض هستیم
.نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد به پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اشاره و اظهار کرد: از برکات نظام اسلامی اقامه نماز است که دستاورد بزرگی به شمار می‌رود و امروز پایگاه‌های نماز جمعه پشتیبان بزرگ نظام تبدیل شده است
.وی با اشاره به اینکه در برگزاری فریضه الهی نماز ضعف‌هایی است که باید جبران شود، افزود: مسئولان در خط مقدم شرکت در نماز جمعه باشند، گاهی مردم اعتراض می‌کنند که مسئولان در نماز جمعه نیستند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: برخی کارها در دولت‌های گذشته رها شده بود اما در این دولت پیگیری شدند، زائرسرای استان در مشهد رها شده بود اما دولت پای کار آمد و اعتباراتی برای این زائرسرا اختصاص داده شد.
آیت‌الله حسینی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه فرهنگی گفت: آخرین اقدام این دولت اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به مساجد است که اخیرا اختصاص داده شد، یا در برگزاری باشکوه اربعین دولت به خوبی عمل کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در حوزه اقتصادی و جهاد کشاورزی و بخش صنعت توفیقات خوبی در دولت سیزدهم در استان حاصل شد البته منکر مشکلات نیستیم.
وی با اشاره به اینکه حذف ارز ترجیحی نیاز کشور و کار بزرگی بود، گفت: حذف ارز ترجیحی کار خطرناکی بود و دولت‌های گذشته از انجام آن عاجز بودند به حدی که می‌توانست دولت را ساقط کند اما دولت به خوبی آن را انجام داد.
وی بیان کرد: دولت قبل از دولت شهید رئیسی در پرداخت حقوق با مشکل مواجه بود و صادرات نفت به صفر رسیده بود اما در دولت سیزدهم فروش نفت ۳ میلیون بشکه در روز رسید، دولت گذشته کاری برای مسکن نکرد اما در این دولت مسکن مورد توجه قرار گرفت هر چند که مشکل نبود زمین باعث شد ۱۰ هزار واحد محقق نشود.وی بیان کرد: خوب نیست که بگویم همه چیز تعطیل و ساقط شده است، نقد منصفانه خوب است اما نباید خدمات نادیده گرفته شود.
نماینده ولی فقیه عنوان کرد: کارهای زیادی انجام گرفته و در حال انجام است اما هجمه سنگین رسانه‌ای که علیه جمهوری اسلامی طراحی شده اجازه نمی‌دهد کارهای صورت گرفته دیده شود.
وی با بیان اینکه برخی سوء مدیریت‌ها باید حل شود، گفت: هر دولتی با هر جریانی که سر کار می‌آید باید در راستای مصلحت نظام و انقلاب، خون مطهر شهدا و خدمات‌گذار مردم گام بردارد.
آیت‌الله حسینی برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: نمی‌شود این همه دستاورد را دست آدم‌های بی‌عرضه که همه چیز را گردن بقیه می‌اندازند داد
.امام جمعه یاسوج با بیان اینکه فرهنگ لازمه همه کارها و برنامه‌ها است، افزود: در مسئله حجاب دولت‌ها خیلی پای کار نیامدند، لایحه حجاب و عفاف اعلام شده اما مانند توپ فوتبالی پاسکاری شد، در حالی که اگر بخواهیم می‌توانیم این قانون را اجرا کنیم.وی با اشاره به فرهنگ غلط تیراندازی و خوانندگی با هزینه‌های زیاد و گزاف در مراسمات عروسی و عزا گفت: یک خواننده می‌آوردند ۵۰_۶۰ میلیون می‌دهند که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها این موارد گوشزد شود، هر چند خود مردم باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت