پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1401 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 124393

بازدید معاون استاندار از موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه/ احداث زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کیامرث حاجی‌زاده به همراه فرماندار ویژه خرمشهر در بازدید از موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه گفت: اربعین حماسه ملی شیعیان است و طبق سخنان مقام معظم رهبری همه باید پای کار باشند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه […]

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کیامرث حاجی‌زاده به همراه فرماندار ویژه خرمشهر در بازدید از موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه گفت: اربعین حماسه ملی شیعیان است و طبق سخنان مقام معظم رهبری همه باید پای کار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان‌های مختلفی از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد برای ایام اربعین تمهیداتی را برای زوار اتخاذ کردند و زمین‌هایی در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این زمین چند سالی است که تحویل استان شده و سال گذشته با پیگیری‌های استاندار از محل بودجه استان اعتباراتی در نظر گرفته شد و خوشبختانه مدت دو هفته‌ای است که عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شده است.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های خدماتی_ رفاهی برای زوار اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد در حال احداث است، در این مکان بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ حمام آماده می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر احداث سرویس بهداشتی و حمام سازه‌های موقتی جهت نمازخانه و استراحتگاه خواهران و برادران با وسایل خنک کننده تدارک دیده شده است.

حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: استانداری خوزستان و  فرمانداری ویژه خرمشهر حمایت‌های لازم جهت احداث این مرکز فرهنگی را از استان کهگیلویه و بویراحمد دارند و امیدواریم تا ایام اربعین این مکان آماده پذیرایی از زوار کربلا شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت