پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1401 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 126802

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون وزیر علوم 

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد با دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرد.

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد با دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرد.

در این دیدار احمدزاده بر حمایت از مراکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری تاکید کرد و گفت: در صورتی که ساختمان بلااستفاده در استان باشد در اختیار مراکز رشد قرار می‌دهیم و از این مراکز حمایت می‌کنیم.
احمدزاده با اشاره به صنعتی بودن استان و ضرورت توسعه مراکز علمی در حوزه پارک علم و فناوری در استان تاکید کرد و گفت: سهم کهگیلویه و بویراحمد از وزارت علوم کامل نیست به همین دلیل قرار بود وزارت با احداث دانشکده صنعتی در استان موافقت کند که ساختمان و امکانات برای راه‌اندازی این دانشکده فراهم است.
وی به حمایت ازمراکز رشد و طرح های دانش بنیان و فناورانه مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت  تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب یکی از بحث های محوری در بحش اقتصادی را به موضوع حمایت از شرکت های فناورانه  اختصاص داده اند و ما نیز در استان به این مسئله اهتمام جدی داریم.
استاندار به تامین اعتبار خرید زمین برای احداث پارک علم و فناوری در استان تاکید کرد و گفت: زمین منابع طبیعی در دور دست است که امکانات آب و برق و گاز ندارند و مشکلی از پارک علم و فناوری حل نمی‌کند ضمن اینکه تلاش می‌کنیم راهکار درون استانی برای این مشکل پیدا شود.
در ادامه دکترخیرالدین براختصاص زمین برای احداث پارک علم و فناوری تاکید کرد و گفت: از ظرفیت شهرک‌های صنعتی برای احداث پارک علم و فناوری استفاده شود.
گفتنی است در این نشست دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج بر حمایت استاندار از مجموعه دانشگاه قدردانی کرد و گفت: در طول یکسال اخیر استاندار هفت بار در مجموعه دانشگاه حضور پیدا کرده و ما همواره از حمایت‌های نماینده عالی دولت در استان برخوردار هستیم.
ج/۲۳۸

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت