پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1401 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 128440

مطالبات جوانان بر اساس پژوهش باشد

فرماندار بویراحمد گفت: روحیه عدالت، شفافیت، صراحت و مطالبه گری از ویژگی‌های موثر جوانان باشد.

به گزارش صدای جنوب  جوانان بویراحمد در نشست با فرماندار این شهرستان مباحثی پیرامون طرح جامع شهری یاسوج، امکانات و فضا‌های ورزشی، نانوایی‌ها، نهاده‌های دامی، ترافیک یاسوج، اشتغال، مدیریت، فضای مجازی و همچنین عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت وام‌های ازدواج، خط‌کشی‌های سیاسی مطرح کردند.

فرماندار بویراحمد در این جلسه گفت: ممکن است در سلیقه‌ها تفاوت وجود داشته باشد، اما بر اساس همین تفاوت ها مدیران انتخاب می‌شوند.
شهرام مهدوی با اشاره به اینکه جوانان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، افزود:  روحیه عدالت شفافیت، صراحت و مطالبه گری از ویژگی‌های موثر جوانان است.
وی با اشاره به اینکه مطالبات شما قطعاً پیگیری خواهد شد، بیان کرد: اگر مطالبات شما جوانان بر اساس مطالعه دقیق باشد قابل پیگیری است و اگر طبق مطالعه مطالبات انجام نگیرد اصل موضوع از بین می‌رود.
وی با بیان اینکه جوانان باید به همه امکانات اینترنتی و مطالعاتی مجهز باشند، ادامه داد: مطالبات شما جوانان به مقامات بالاتر اطلاع رسانی می شود و در صورتی که بتوانیم بخشی از آن‌ها را برطرف کنیم قطعا تلاش خود را  انجام خواهیم داد.
فرماندار بویراحمد در خصوص اعتراضات جوانان در مورد گرانی‌ها، فرهنگ و ورزش در این شهرستان اضافه کرد: متاسفانه اداره صنعت و معدن در این شهرستان وجود ندارد تا بر گرانی‌ها نظارت کند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید پاسخگوی فرهنگ در یاسوج باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت