پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1401 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 133106

افزایش حجم تصادفات در استان در آغاز سفر‌های نوروزی

سرهنگ دانایار گفت: در چند روز اخیر بیشترین حجم تصادف منجر به فوت در کمربندی یاسوج – شیراز و یاسوج – بابامیدان رخ داده است.

به گزارش صدای جنوب  جانشین پلیس راه این استان گفت: احتمال دارد با آغاز موج بعدی سفر‌های نوروزی ، شاهد افزایش تردد و تصادفات باشیم.
سرهنگ دانایار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شد و افزود: بدون اغماض پلیس با تخلفات حادثه ساز برخورد می کند.
وی اضافه کرد: در ایام نوروز خودروهای متخلف بویژه خودروهای شوتی و حامل اتباع افغان به پارکینگ منتقل می شوند.
جانشین پلیس راه استان یادآور شد: خودروی رانندگانی که در حالت مست و با مصرف دارو‌های روانگردان اقدام به رانندگی می‌کنند به پارکینگ منتقل و به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.
۶۴ گروه گشت محسوس و نامحسوس جاده های کهگیلویه و بویراحمد را پوشش می دهد
وی یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال ۵۳ تیم گشت محسوس و ۱۰ تیم نامحسوس پلیس همه جاده‌های اصلی و فرعی استان را به صورت شبانه روزی تحت پوشش قرار داده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
سرهنگ دانایار با بیان اینکه بیشترین تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق افتاده است، گفت: وجود روستا‌های زیاد، جاده‌های فرعی و تخطی از سرعت مطمئنه در ورودی شهر‌ها از علل این تصادفات است.
وی از رانندگان خواست از هر گونه عجله و شتاب، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کرده و با سرعت مطمئنه برانند تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و خانواده هایشان تجربه کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت