پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1402 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 139788

صدر نشینی فراز بام خائیز در گروه B مسابقات لیگ هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت

مصطفی پارسائی در رابطه با برگزاری مسابقات به میزبانی باشگاه پر افتخار فراز بام خائیز اشاره کرد: این مسابقات برای تیم های شرکت کنتده در سطح بالایی برگزار شد و تجربه ای برای تیم های حاضر در این رقابت‌ها بود.

صدای جنوب:

اختتامیه دور رفت اولین دوره مسابقات لیگ هندبال نوجوانان پسر کشور در گروه B و A به میزبانی شهر دهدشت و گچساران به پایان رسید.

مصطفی پارسائی رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: این مسابقات با انجام ده دیدار با حضور تیم هایی از استان های کهگیلویه و بویراحمد, تهران ،اصفهان، کازرون و کرمان از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ مهرماه به مدت ۵ روز در شهرستان کهگیلویه ، شهر دهدشت با هم به رقابت پرداختند.

پارسائی ادامه داد:با پایان مسابقات گروه B فراز بام خائیز با  ۸ امتیاز صدرنشین گروه خود شد و تیم مقاومت تهران با ۶ امتیاز در جایگاه دوم ، پرواز هوانیروز اصفهان با ۳ امتیاز در جایگاه سوم و همچنین تیم صنعت مس کرمان در جایگاه چهارم با ۳ امتیاز قرار گرفت.

وی اضافه کرد ؛ در گروه A به میزبانی شهرستان گچساران چهار تیم حضور داشتند از جمله تیم استان بوشهر، مازندران، نفت و گاز ،پلیمر خلیج فارس خرم آباد که باهم به رقابت پرداختند و تیم نفت و گاز گچساران با انجام سه دیدار بدون امتیاز در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.
.
مصطفی پارسائی در رابطه با برگزاری مسابقات به میزبانی باشگاه پر افتخار فراز بام خائیز اشاره کرد: این مسابقات برای تیم های شرکت کنتده در سطح بالایی برگزار شد و تجربه ای برای تیم های حاضر در این رقابت‌ها بود.

وی ادامه داد: جادارد از تمامی عوامل اجرایی در این مسابقات تشکر ویژه ای داشته باشم و یک خداقوت به همه عزیزان بگویم از میزبانی صمیمانه و گرم عوامل در این شهر کهن و تاریخی خاصه باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز در راس جناب آقای مهندس مجید پارسائی و هیئت شهرستان کهگیلویه و همچنین میزبانی شهر گچساران مجموعه نفت و در راس آن مدیرعامل این مجموعه آقای مهندس رحمت محمدی و کادر هیئت گچساران ،کمال تشکر را دارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت