پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1402 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 140895

اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه در محل مصلی دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه در محل مصلی دهدشت برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار پوربهشت در این اجتماع باقدردانی از شورای اداری،اقشارمختلف مردم وبسیجیان اظهاردلشت: درپنجمین روزازهفته بسیج شاهد برگزاری این اجتماع هستیم ویاد ونام ۹۳هزار بسیجی را گرامی میداریم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: امروز باردیگر با مقام معظم رهبری، شهدا ونظام اسلامی تجدید میثاق مینماییم.

 

وی اظهارکرد: در دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بیش از ۲هزارمورد توصیه به بسیجیان داشته اند و کلام امامین انقلاب بهترین توصیف وتوصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است.

پوربهشت ادامه داد: بااشاره به توصیه رهبری به بسیجی ماندن اظهار داشت: بسیجی شدن اسان است اما بسیجی ماندن دارای ظرفیتی است که باید خداوند مارا در این راه باعزت یاری کند.

پوربهشت بابیان توصیه دیگر مقام معظم رهبری در دانستن قدرخود واهمیت آن،تاکیدکرد: بدانید باهمت بالا وتوسل به خدا برمسایل مختلف کشور اثربخش ومشکل گشا هستیدـ

 

شناخت دشمن وشیوه های دشمنی توصیه دیگر رهبری بود که فرمانده سپاه کهگیلویه بابیان آن افزود: یکی از شیوه پلید دشمن، دروغ پردازی است وباوارونه جلوه دادن واقعیت سعی در پیشبرد برنامه های خوددارد وماباید با تبیین واقعیت، نقشه دشمن رانقشه برآب نماییم.

سرهنگ پاسدار پوربهشت با اشاره به توصیه مقام معظم هبری به لزوم افزایش رشدمعنوی بسیجیان،خاطرنشان کرد: امروز درجبهه مقاومت شاهدتفکربسیجی هستیم و گروه کوچک حماس رژیم اسراییل را ازپای دراورده و به فرموده رهبری، آن را ضربه فنی نموده است.

 

توصیه پنجم مقام معظم رهبری درزمینه هوشیاری و لزوم مقابله با پدیده نفوذ، بخش دیگر سخنان فرمانده سپاه کهگیلویه بود که تاکید کرد: دشمن درهرلباسی وباهرروشی سعی در نفوذ دارد و بسیجی باید مراقبت نماید.

 

وی دربخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: بسیجی باید هرگز سستی به خودراه ندهد و همواره در ایمانتان ثابت قدم باشید.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت