پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آذر 1402 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 141018

بهره برداری از یک پروژه بهداشتی مهم در شهرستان کهگیلویه تا پایان بهمن ماه جاری/تداوم بازدیدهای شهرستانی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه به صورت سرزده از پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده بازدید کردند

صدای جنوب؛

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه به صورت سرزده از پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه؛ ابوالفضل دهبانی زاده هدف از این بازدید را بررسی چالش ها، مسائل و کمبودهای شهرستانی با تکیه بر نیازهای حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: تسریع در اجرای پروژه های عمرانی مطابق استاندارد های روز بالاخص به نتیجه رساندن بیمارستان های در حال احداث از اهداف این بازدید هاست.


وی ضمن بازدید از بیمارستان در حال ساخت چرام تصریح کرد: پس از رفع موانع و مشکلات این بیمارستان، پروژه در فاز اول (تکمیل سازه) تا پایان ماه تحویل موقت میگردد و اقدامات لازم جهت شروع فاز دو نیز آماده شده است.
دهیانی زاده همچنین از پایگاه اورژانس شهری چرام و مرکز جامع خدمات درمانی امام علی (ع) کهگیلویه بازدید نمود و گفت: پیشرفت فیزیکی اورژانس ۱۱۵ شهری بالغ بر ۵۵ درصد بوده که با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال روند ساخت این پروژه به اتمام خواهد رسید و مرکز جامع خدمات درمانی امام علی ع نیز با پیشرفت ۸۵ درصدی روند ساخت را طی می کند و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه سالجاری به بهره برداری برسد.


وی همچنین از پروژه زایشگاه بیمارستان امام خمینی دهدشت بازدید کرد و یادآور شد: این پروژه با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با پیشرفت قابل قبول بالغ بر ۴۵درصدی در انجام عملیات سفت کاری بوده که پیشرفت پروژه به نسبت شروع کار بسیار عالی و قابل قبول است .
در ادامه این سفر، این بار نوبت به شهرستان لنده رسید و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و تیم همراه روند ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی لنده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
وی در این خصوص گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان لنده ۵۵ درصد است که امیدواریم پس از رفع موانع تا پایان سال این پیشرفت به ۸۰درصد برسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت