پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آذر 1402 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 141078

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه بهداشت و درمان باشت/نشست شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی برای نخستین بار در شهرستان باشت برگزار شد.

شهرستان باشت برای نخستین بار میزبان نشست شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با محوریت بررسی و ارزیابی چالش ها و اقدامات انجام شده در این شهرستان بود.

صدای جنوب؛

شهرستان باشت برای نخستین بار میزبان نشست شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با محوریت بررسی و ارزیابی چالش ها و اقدامات انجام شده در این شهرستان بود.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛ ابوالفضل دهبانی زاده ؛ سرپرست این معاونت در این نشست از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه خبر داد و گفت : با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و وجود کسری های مالی ناشی از وجود زیان های انباشته سال های گذشته در حوزه های تجهیزات پزشکی ، شرکت های دارویی و مطالبات پرسنلی ، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به این شبکه تخصیص داده شد که در دو فاز تزریق خواهد شد.


وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی های بین بخشی و برون بخشی گفت : مهمترین اقدامی که می‌تواند به رشد و توسعه یک سیستم کمک نماید برنامه ریزی صحیح ، همدلی و هماهنگی همراه با نظارت مستمر است.
وی افزود : طی ارزیابی هایی که به این نتیجه رسیدیم که برخی از مشکلات این شبکه با همکاری ، هماهنگی و برنامه ریزی صحیح در سطح شبکه قابل حل هستند.
سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین ضمن قدردانی از پیگیری و دغدغه مندی فرماندار باشت ، اذعان داشت : طی نشستی که با فرماندار محترم شهرستان باشت داشتیم این مهم مطرح شد که نتایج حاصل از اقداماتی که در شبکه انجام میشود قطعا برای شبکه باشت و برای ارتقای کمی و کیفی خدمات ، ماندگار تر خواهد بود.


وی در ادامه گفت : برگزاری نشست شورای مدیران در شهرستان های استان نیز در راستای ایجاد تعامل ، هماهنگی و برنامه ریزی است لذا انتظار می‌رود دستور العمل ها و مصوبات با اولویت بندی اجرا و چالش ها بررسی و گزارش دهی شوند.
دهبانی زاده خاطر نشان کرد : امید است بتوانیم با هدفمند کردن اقدامات و برنامه ها گامی رو به پیشرفت و توسعه برداریم.
به گزارش وب داد؛ در نشست معاون توسعه و منابع دانشگاه با فرماندار باشت ، نادر گرامی ؛ فرماندار این شهرستان از ابوالفضل دهبانی زاده در راستای پیگیری های مستمر مطالبات و مشکلات حوزه بهداشت و درمان قدردانی نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت