پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1402 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 141113

دیدار حجت الاسلام موحد با وزیر ورزش وجوانان/اختصاص ۳میلیاردتومان به ورزشگاه قلعه رییسی /بررسی مشکلات باشگاه فرازبام خاییز!

صدای جنوب: در ملاقات امروز حجت السلام موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با مهندس کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که با حضور دکتر نبوی معاونت پارلمانی ، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و مهندس مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام برگزار گردید مشکلات […]

صدای جنوب:

در ملاقات امروز حجت السلام موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با مهندس کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که با حضور دکتر نبوی معاونت پارلمانی ، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و مهندس مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام برگزار گردید مشکلات باشگاه فرازبام و سایر موضوعات مرتبط با زیرساختهای ورزشی شهرستان های چهاگانه بویژه ورزشگاه قلعه ریسی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به درخواست نماینده مردم کهگیلویه برگزار گردید تصمیمات ویژه و راهگشا اتخاذ و دستورات لازم توسط وزیر ورزش و جوانان صادر و ابلاغ گردید .
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بزرگ ضمن معرفی استعدادهای درخشان جوانان ورزشکار در چهار شهرستان مذکور ،عدم تجهیز زیرساختهای ورزشی و فقدان امکانات اولیه را معضل بزرگی سد راه توسعه ورزش و کسب مدالهای قهرمانی توسط جوانان مستعد منطقه دانست .
موحد در این رابطه باشگاه فرازبام خائیز دهدشت را یکی از بااستعدادترین باشگاههای هندبال کشور و الگویی موفق دانست که علی رغم مشکلات مطروحه و در نبود حامی و اسپانسر از منطقه محروم کهگلیویه برخواسته و در سطح ملی خوش درخشیده است ، خواستار توجه خاص وزیر به مشکلات این باشگاه شد .
ایشان به طور خاص از زحمات مهندس پارسایی مدیرعامل ورزش دوست و موفق باشگاه فراز بام که با هزینه های سرسام اور شخصی این مجموعه را در کوران مسابقات هدایت و مدیریت نموده است قدردانی کرد .
در این جلسه علاوه بر بررسی مشکلات باشگاه فرازبام ، مشکلات زیرساختهای ورزشی چهارشهرستان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نیز بررسی و با دستور وزیر اعتبارات ویژه ای به بخش های مختلف اختصاص یافت که از طریق مبادی ذیربط اعلام خواهد شد.

در خاتمه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گلایه مندی خود را از عدم تکمیل ورزشگاه قلعه ریسی اعلام که با دستور وزیر ۳ میلیارد تومان جهت تکمیل نهایی آن اختصاص یافت.

تصاویر تکمیلی:

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت