پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1402 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 141119

دکتر پیشقدم ؛دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیاردتومان به سازمان تامین اجتماعی و امورمالیاتی و مطالبات اساتید بدهکار میباشد

مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد، امام‌جمعه گچساران، فرماندار گچساران و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد برگزار شد.

صدای جنوب؛

مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد، امام‌جمعه گچساران، فرماندار گچساران و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد برگزار شد.

محمدکاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: یکی از حرکت‌هایی که موجب پیروزی انقلاب شد جریان ۱۶ آذر سال ۳۲ بود که خود نماد استکبارستیزی است. امروز وظیفه دانشگاه در مرحله اول اخلاق آموزی و تزکیه است و در مرحله دوم دانش است و در هیچ مسئله‌ای نباید اخلاقیات را فراموش کنیم.

وی افزود: مسلمانی به اخلاق، راست‌گویی، دلسوزی، مهربانی و… است و امیدوارم که این صفات ارزشمند سرلوحه کار همه عزیزان قرار گیرد و نسبت به هرگونه رفتار و اعمالمان نیز پاسخگو باشیم.

کاوه پیشقدم تصریح کرد: برخی به شایعات در محیط دانشگاه دامن می‌زنند که باید بدانیم در قبال رفتار، صحبت‌ها و اعمالمان باید پاسخ‌گو باشیم چراکه رسالت همه ما این است که دانشجویی مؤمن و در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم. گاهی وقت‌ها بازار شایعات داغ است و برخی جریان‌های سیاسی از ابزاری استفاده می‌کنند که شاید درست نباشد که نهایتاً به دانشگاه و خارج از دانشگاه ضربه می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحد گچساران از واحدهای ریشه‌دار کشور شناخته می‌شود و وزیر علوم یک‌وقت در این دانشگاه تدریس می‌کردند و این دانشگاه از اعضای علمی خوبی نیز برخوردار است و جایگاه این دانشگاه بالاتر از آن چیزی است که در ظاهر می‌بینیم که باید تلاش کنیم این دانشگاه بازهم ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز نباید در واحد گچساران دغدغه مسائل مالی داشته باشیم اگرچه مشکلات اقتصادی دامن‌گیر این واحد دانشگاهی شده و غیر از بیمه، مالیات، پایان‌نامه‌ها، مطالبات و …این واحد دانشگاهی نیز بدهی‌های زیادی دارد و در خصوص حقوق و دستمزد کارکنان هم با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

کاوه پیشقدم تصریح کرد: اینکه به برخی شایعات گوش می‌دهیم، شایسته نیست و معتقدم که مطالبات کارکنان باید بر اساس سلسله‌مراتب پیگیری شود. اولویت ما در استان این است که واحدهای دانشگاهی شهرستان‌ها نجات پیدا کنند که باید به سمت درآمدزایی‌های غیر شهریه‌ای برویم؛ بنابراین دانشگاه آزاد گچساران توان این موضوع را دارد و وجود ظرفیت‌های نفت و گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع می‌تواند واحد گچساران را خودکفا کند.

وی تأکید کرد: انتظار این است که بازار شایعه در این واحد دانشگاهی جمع شود و هرکسی می‌خواهد نقل بی‌مورد و بی‌منطقی کند پس روز قیامت را در نظر داشته باشد، ما همه تلاشمان این است تا واحد گچساران از زیان دهی بیرون بیاید و باید اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم و باید تلاش کنیم واحد گچساران را نجات بدهیم و حقوق کارمندان و اساتید را تأمین کنیم و به رئیس جدید دانشگاه کمک دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار این است بیش از این درگیر شایعات نشوید و به مدیران دانشگاه اعتماد کنید. همه مسائل شفاف است و نیاز هم نیست تحت تأثیر برخی شایعات بی‌اساس قرار بگیرید و همه باید تلاش کنیم تا جایگاه واحد گچساران را ارتقا دهیم و به دنبال درآمدزایی و جذب سرمایه برویم.

وی افزود: معتقدم مشکلات همه‌جا وجود دارد و همه باید با همدلی کارها را پیش ببرید و با تمام قوا از هر فکر، جریان و یا گروه سیاسی که هستید مدیریت جدید را کمک دهید تا یک واحد درآمدزا داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم به عدالت جلو برویم و اولویت این است این واحد از زیان دهی بیرون بیاید.

وی در پایان هم گفت: بخشنامه داریم که تغییر و تحولی تا پایان انتخابات مجلس نباشد اما دکتر ارغیش خودشان به بنده فرمودند که ادامه همکاری میسر نخواهد بود.
بنا بر اعلام پیشمقدم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی، امورمالیاتی و مطالبات اساتید بدهکار می‌باشد.
گفتنی است مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد که در این آیین« امین محمدی» به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد گچساران معرفی و از زحمات «امید ارغیش» نیز قدردانی شد.

«امید ارغیش» از شهریورماه ۱۴۰۱ عهده‌دار این مسئولیت در دانشگاه آزاد گچساران بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت