پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1402 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 142807

حجت الاسلام موحد:

در یازدهم اسفند حماسه هفتم رقم خواهد خورد

موج موحد خواهی که کهگیلویه بزرگ رادرنوردیده به قلات بهمئی رسید.

صدای جنوب:

حجت الاسلام موحد  در همایش حماسه هفتم ودراجتماع عظیم هوادارانش، در روستای قلات بهمئی گفت: شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی بهمئی است که باید در هر زمان گرامی داشته شود.

 

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه امروز مسؤولیت و مأموریت ما بسیار سنگین‌تر از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس است، اظهارداشت: برای  نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون شهدا شکل گرفت باید از دل و جان مایه بگذاریم.

وی با تبریک دهه مبارک فجر گفت:خوشحالم که امروز در جمع پرشور و بی نظیر بهمئی هستم واین جمعیت در خور شان مردم بهمئی است.

وی افزود:همراهی ایل بهمئی با نظام و انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی (ره) برگ زرین دیگری از افتخارات این ایل با عزت بوده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات این ایل مشارکت همه جانبه انها در جنگ‌تحمیلی است که در دوران دفاع مقدس تعداد مجروحان،شهدا ،جانبازان و ازادگان شاهد این ادعاست.

حجت الاسلام موحد گفت:مردم بهمئی با همه کمبودات با تمام قدرت از نظام و انقلاب دفاع کردند و در همه صحنه ها حاضر شده و خواهند شد ـ

وی اضافه کرد:این مردم آرمانهای نظام را با هیچ چیزی عوض نمی کنند.

نماینده محلس شورای اسلامی گفت:دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و کم رنگ شدن انتخابات و تضعیف  نظام جمهوری اسلامی است.

 

موحد انتخابات را یکی از پدیده های مهم و سرنوشت ساز در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای اساسی و تلاش دولت بر اهمیت دادن و شرکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.

وی خطاب به هواداران خود گفت:در انتخابات پیش روی با آرامش تمام پیش برویدـ

موحد افزود: همیشه به شما می گفتم شما پیروزید ،به شرط آنکه اخلاق را رعایت کنید ؛ چرا که ما فرزند انقلابیم و فرزند انقلاب هم تابع موازین انقلاب بوده و مرید مقام معظم رهبری و تابع مقررات و قانون ، آسایش و آرامش میباشد.

موحد تصریح کرد: هر گونه بی نظمی وحرکت زشت و نابجا را تحت هیچ شرایطی بر نمی تابیم و با هر گونه حرکتی که مخل آرامش باشد ناسازگاریم و آن را محکوم می کنیم.

وی ادامه :سلامت و آرامش انتخابات برای ما یک اصل خدشه ناپذیر است

حجت الاسلام موحد در ادامه عنوان کرد:با تمام توان پیگیر درخواست و مطالبات مردم هستم و کوتاهی نمی کنم چرا که مردم لایق خدمتند

وی در پایان خاطرنشان کرد:۱۱اسفند حماسه هفتم رقم خواهد خورد و برنده این انتخابات شما مردم هستید.

تصاویر /بهار بهادران

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت