پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1402 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 143616

خروشی بهمیی درآید که تا امامزاده علی(ع) به حرکت درآید

دومین نطق انتخاباتی سید محمد موحد عصرامروز در قلعه رییسی ودرمیان استقبال باشکوه مردم برگزار شد.

صدای جنوب:

مهمترین اظهارات سیدمحمد موحد در زیر می ای:

سلام ودرود برعلماوفضلا و فرهیختگان سیاسی،ورزشی،دینی،علمی و…، سلام برطوایف بزرگ وسادات محترم چاروسا
الان ما مهمان ایل سترگ طیبی هستیم مردمی که نام انها باارزشهای دینی وارزشهای انقلاب اجین شده است، این مردم، مردم بزرگوار و باسابقه درخشان، یعنی ایل بزرگ وارزشمند طیبی….

همیشه من براین باوربودم و الانم این باور عملی واجرایی شده،من آدمی هستم که درمسیر روانشانسی و آدم شناسی اطلاعاتی دارم، برخی از دوستان ابراز نگرانی می کردند درروند انتخابات،من گفتم عجله نکنید،خروشی بهمیی درآید که تامامزاده علی(ع) به حرکت درآید، خروشی دیشموک وچاروسا نماید تاچرام به حرکت دراید.
من میشناختم، من اطلاع داشتم ومیدانستم مگرممکن است طببی وبویراحمد وچرام وسادات و این مردمی که دردشمن زیاری که دیگر جز چابکسواران این عزیزان موقعی که باید بخروشندمی خروشندواین جمعیت مصداق خروش است.
اولا از این مردم تشکر میکنم، ازاین خانواده های شهدا، اساتید دانشگاه و همه اقشار که دشمن منتطربود پای انتخابات نیایندو حالا ببینید چه کردند..

از کسانی که این ارامش وامنیت رابرای بنده وشما فراهم کردند تا باارامش عرضه کنیم یعنی نیروهای نظامی وانتظامی و سربازان گمنام حضرت ولی عصر،بسیج که  به همراه فرمانداران وبخشداران  درتلاش هستند انتخابات پرشور برگزار گردد.
لازم میدانم عرضه بدارم جای مرحوم استاد فرهیخته گرانسنگ زنده یاد سید قادرلاهوتی راخالی میبینم ورضوان الهی به روح پرفتوحش باد..

من بارهاعرض کردم الانم عرض میکنم براین باوربودم حضور سردارهاشمی  حضوربیشترمردم را در انتخابات فراهمدمینماید و به انتخابات پرشور کمک میکرد..
این نوکر بعداز راهیابی به مجلس به احاد مردم و عده زیادی که ارادت به سردار هاشمی داشتند و به طرفداران بقیه کاندیدها اعلام میکنم  یک ارادتمندمردمی بنام موحد وجوددارد که درخدمت شماست و نماینده همه هست.
مردم استان در انتخابات خبرگان رهبری نسبت به فرزنداستان حضرت ایت الله ملک حسینی انجام وظیفه خواهندکرد ودرانتخابات مجلس نیز نشان خواهندداد که مردم کهگیلوبه بزرگ همان مردمی هستدکه در چهار سال گذشته خلق حماسه کردند ودرهمین جا عرض میکنم کسانی که لبه تیزتیغشان به جریان عزت شده این جریان از کی تاحالاشماراعصبانی کرده،…

برخی میگویندکدوم عزت؟بشمارم! اولین عزت که نماینده این مردم جز نماینده های سرافرازاست..
دوم شما ازکی تاحالا این حملات راتکلیف دانستید، خبری شده حادثه ای پیش امده، وضعیت خاصی اتفاق افتاده این تذهبون؟ این مردم فهم وبصیرت دارند مگرمیتوانیم تعیین تکلیف کتیم برای این مردم،این مردم  اگاهانه رای میدهند وانتخاب می کنند. درطول  انچه خودتان رای دادیدزیرسوال نبرید، در این شش ماه فکر کردید موحد نمی اید، بابا موحد دور بعد هم اگر بخواد می اید
پس بنابراین سرورانم عزیزان یه مقداری بابصیرت بیشتری سخن بگویید واین نوع گفتمان مردم را تحریک میکند..

در جریان ارامش مردم به ستادهای بعدی ودرسخنرانی های بعدی نباید۱٠ دقیقه، پیش برنامه باشد و مردم بتوانند ازجایگاه راحت خالی شوند ومردم اذیت نشوند

در مورد چاروسا انچه اتفاق افتاد و ازچه و کجا به کجارسیدیم سخن زیاد است یکی ازهمین مطالبات درهمین چهارسال شهرستانی چاروسا بوده است وبااین پیش فرض جاورده بخش وقلعه رییسی بشود شهرستان…

حداقل تاجایی پیش رفتم و از وزارت کشور ومعاون پارلمانی رییس جمهور وشخص رییس جمهور تایید گرفتم که پنجاه روز پیش وزیرکشور خطاب به استاندار گفت  کسی که امان ازمابریده در این موضوع موحد است. والان عرض میکنم با پیگیری مستمر پرونده شهرستانی به کمیسیون سیاسی وزارت کشور رفته و پس ارانتخابات عملیاتی واجرایی خواهد شد.

همیشه براین باور بودم که جاده یکی ازراههای برون رفت منطقه ازمحرومیت است وهمراه اقای شهابی که رییس وقت برنامه وبودجه بود در زمینه جاده پل بریم دهدشت باغ ملک  جدالی درسازمان برنامه وبودجه گرفت  با توضیحی که دادیم واهمیت این جاده رابر جاده فارس بوشهر  خوزستان بیان کردم وگفتم هم اهمیت بیشتر و هزینه کمتری خواهدداشت
این جاده ازگازانبری فارس رابه خوزستان باکمترین فاصله وصل میکند  و به جاده پاتاوه و لردگان نیز وصل میشود و هزاران میلیاردهزینه شود چه اشکالی دارد؟ مگر مردم حوزه انتخابیه من چه کمبودی دارند، ایا جبهه و شهدای انها بیشتر نیست؟ و مصوبه راکرفتم و اولین قطعه مناقصه انجام گرفت و پیمانکاردرحال فعالیت است وادامه ان درفازهای بعدی انحام میشود.

در بقیه مسایل گازکشی درهمه این روستاهادست همه رامیبوسم که کار کردند، چندصدمیلیاردتومان در همین سال های اخیر هزینه شده و کارهای است که به سادگی نیامده است.
تیم اتحاد طیبی مدیرش تشریف داره هرجایی لازم شد رفتیم ومظلومیت انرافریاد زدیم واعتباری برای ان گرفتیم وزمبنه صعودش را به مراحل بالاتر فراهم کنیم.
نکته دیگر ورزشگاه قلعه رییسی است که مدت ها مثل بیماری گوشه ای افتاده بود که باپیگیری اعتبار آن تامین وبه صورت نقد در استان موجود است  و بدنبال تعیین تکلیف پیمانکارهستند.
وصعیت بهداشت امکاناتی ازقبیل امبولانس و…. درنطرگرفته شده و اقای فتاح درسفر دیشموک کمکی انجام گرفت،باهم  به دفترامام جمعه قلعه رییسی رفتیم زمینه فعالیت بنیادعلوی فراهم شد وازطریق سرداردهقان پیگیری خواهم کرد تا ازاین نعمت بزرگ مردم بهره مند بشوند.
درزمینه جاده برفکون نیز پیگیری خواهم کردکه شرمنده مردم نشوم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت