پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1402 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 143642

۱۷هزار نفر برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت می کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ هزار نفر برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند مشارکت می کنند.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده چهارشنبه شب با حضور در برنامه گفت و گوی تلویزیونی شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه استان آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات در ۸۷۴ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی صورت گرفته است.

استاندار با بیان اینکه ۱۷ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند، افزود: همه امکانات مورد نیاز از آموزش، تجهیزات خودرویی، سیستم های کامپیوتری، وسایل پشتیبانی تا زیرساخت های مورد نیاز استراحت عوامل اجرایی انتخابات در استان فراهم شده است.
وی با اشاره به ضبط مناظرات انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز استان گفت: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی با پیش بینی مناظرات تلویزیونی شرایط تصمیم گیری برای انتخاب کاندیدای اصلح را فراهم کرده است.
احمدزاده با اشاره به اینکه از همه نامزدهای انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه جهت شرکت در مناظرات دعوت به عمل آمد، گفت:در این مناظرات ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده، ۸ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ۱۵ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون شرکت کردند.
استاندار بیان کرد: همزمان با آغاز رسمی تبلیغات کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مناظرات از صدا و سیمای مرکز استان و سه شبکه محلی پخش می شود و مردم از این طریق می توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت