پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1403 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 145044

برگزاری نشست هماهنگی کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان در شهرستان کهگیلویه

نشست هماهنگی کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان در شهرستان امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

نشست هماهنگی کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان در شهرستان امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

حچت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست دفاع مقدس را مهمترین رویداد بعد از پیروزی انقلاب خواند و با نگاه اجمالی تاریخی به حوادث ایران گفت: اینکه امروز در دفاع همه جانبه بی‌نظیر قرار داریم ماحصل آرمانها و ایستادگی شهداست.

امام جمعه کهگیلویه افزود: انقلاب اسلامی احیاگر مکتب تشیع برای همیشه تاریخ شده و شیعه به جایگاه اعتقادی و قدرت رسیده است.

وی نقش دفاع مقدس در احیای تشیع و مکتب اسلام را یادآور شد و بیان کرد: پاسداشت شهدا و ارزش‌های والای دفاع مقدس ضرورت دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: رسالت رسانه‌های استان در تکریم و ترویج جهاد و شهادت مهم است،خبرنگاران فرصت‌ها و موانع را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه جایگاه رسانه صرفا انتشار دهنده خبر نیست، افزود: خود باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند در این راستا می‌طلبد به معرفی و تبیین شخصیت شهدای استان و زندگینامه آنها بپردازند وصیتنامه شهدا را تبیین و تحلیل کنند و رسالت دولتمردان در قبال ایثار شهدا را یادآور شوند.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس با ایثار و شهادت از بن‌بست‌ها عبور کردیم، تصریح کرد: جامعه امروز مشکلاتی دارد که به تاسی از رزمندگان می‌توان پشت سرگذاشت.

در این نشست اعضای کمیته به بیان دیدگاه‌های خود در راستای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره ملی شهدای استان شدند.

شهرستان کهگیلویه با برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان در دهه اول اردیبهشت ماه به استقبال از کنگره ملی شهدا خواهد رفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت