پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1403 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 145079

گزارش کامل دیدار منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرند.

صدای جنوب:

سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرند.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در ابتدای این نشست با اشاره به ضرورت آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان جدید دهدشت بیان داشت: این پروژه از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور است و انتظار می رود وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی کشور هر چه سریعتر مقدمات آغاز عملیات اجرایی این پروژه را فراهم کنند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس  با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در مورد دانشکده پرستاری دهدشت گفت: از زمان وزارت آقای دکتر نمکی ، مقدمات تاسیس دانشکده مذکور آغاز گردید و در دولت فعلی هم موافقت اصولی آن برای راه اندازی در شورای گسترش وزارت بهداشت گرفته شده است و انتظار میرود این مهم با سرعت عملیاتی شود.

همچنین در این نشست دکتر جاودان سیرت از وزیر بهداشت خواست تا نگاه ویژه تری به حوزه بهداشت ودرمان استان کهگیلویه وبویراحمد داشته باشد.

توجه ویژه به زیر ساخت ها و طرح های عمرانی استان،درخواست اعتبارات لازم جهت پرداخت های پرسنل مجموعه دانشگاه،درخواست تجهیزات برای بیمارستان های استان بخشی از مطالبات دکتر جاودان سیرت از وزیر بهداشت بود.

دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های سید محمد موحد و تبریک انتخاب مجدد در انتخابات اخیر که حاکی از مردمداری ایشان است گفت: در آینده نزدیک یکی از معاونان این وزارتخانه برای پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان به حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ سفر خواهد کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تایید صحبت های سید محمد موحد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مورد بیمارستان جدید دهدشت دستور لازم را برای اجرایی شدن پروژه به معاون مربوطه صادر کرد که با قید فوریت جلسه مشترکی با سازمان تانین اجتماعی تشکیل شود.

عین الهی با اشاره به دانشکده پرستاری دهدشت گفت: به امید خدا با تهیه فضای فیزیکی(اجاره ای یا ساخت در دهدشت) تاسیس آن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نهایی خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت