پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1403 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 145144

امسال از سرمایه گذاران به خوبی استقبال و با جدیت حمایت می‌کنیم

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: آمادگی داریم امسال از سرمایه گذاران به خوبی استقبال و با جدیت حمایت کنیم.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده جمعه شب در برنامه گفتگو با شبکه دنا تاکید کرد از کسانی که متقاضی سرمایه گذاری در استان هستند استقبال می کنیم و زمینه حضور آنها و سرمایه گذاری در هر بخشی را که بخواهند فراهم می کنیم تا گام اساسی در جهت تحقق شعار سال برداریم.

استاندار اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سالی است که بر روی موضوع اقتصادی و جهش تولید تاکید دارند که برای جهش تولید نیازمند کار همه جانبه در صنایع بزرگ و پایین دستی، زنجیره های تولید و مشاغل خرد هستیم.
استاندار افزود: در سفر دور دوم دولت به استان مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه گذاری اختصاص یافته است که این مبلغ شامل سرمایه گذاری های بزرگ نمی شود.
وی اظهار داشت: کسانی که متقاضی ایجاد اشتغال به صورت خانگی و یا واحدهای کوچک تولیدی و صنعتی هستند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند و زمینه اشتغال افراد بیکار و جویای کار را فراهم کنند.
احمدزاده بیان کرد: گاز مختار، پتروپالایشگاه گچساران و پتروشیمی چرام از جمله طرح های بزرگ حوزه اقتصادی استان هستند که می توانند اشتغالزایی خوبی برای استان فراهم کنند اما شامل ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور نمی شوند و دولت جداگانه برای این صنایع بزرگ برنامه دارد.
وی با بیان اینکه تیم اقتصادی استان برای تحقق شعار سال پای کار هستند، گفت: دولت خدمتگزار تسهیل گر سرمایه گذاری در استان است و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
استاندار بیان کرد: دولت سیزدهم سال گذشته موضوع مردمی سازی را مطرح و بر آن تاکید داشتند که در همین خصوص کمیته ها و کارگروه هایی با هدف مردمی سازی دولت تشکیل شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت