پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1403 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 148117

آیین رو نمایی و تحلیل کتاب «اهالی تپه ندبه» در بهبهان برگزار شد

همزمان با تاسوعای حسینی آیین رونمایی از کتاب اهالی تپه ی ندبه اثر حجت الاسلام محسن قنبریان استاد و محقق حوزه و دانشگاه در شهرستان بهبهان برگزار گردید.

صدای جنوب:

آیین رو نمایی و تحلیل کتاب اهالی تپه ندبه در بهبهان برگزار شد.

به گزارش بهبهان آنلاین و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با تاسوعای حسینی آیین رونمایی از کتاب اهالی تپه ی ندبه اثر حجت الاسلام محسن قنبریان استاد و محقق حوزه و دانشگاه در شهرستان بهبهان برگزار گردید.

گفتنی است این اثر مجموعه سخنرانی و درسگفتار های استاد محسن قنبریان در دهه اول محرم۱۴۰۲ در شهرستان بهبهان میباشد که با تحلیل وقایع عاشورا به بررسی احوال و روزگار دسته سومی از مردم که در عاشورا نه در سپاه عمر سعد و در سمت درست تاریخ ایستاده اند و به اهالی تل و در این اثر به اهالی تپه ندبه مشهورند میپردازد، افرادی که چرایی و احوالشان محل عبرت و درس هاست انها میتوانستند موثر واقع شوند اما….

شایان ذکر است این اثر که با حضور نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از روحانیت و استاید حوزه و دانشگاه و علاقه مندان در روز دوشنبه ۲۵ تیرماه در محل کتابسرای اردیبهشت رونمایی گردید به امضا نویسنده به حاضران اهدا گردید.

اهالی تپه ندبه توسط نشر معارف منتشر گردیده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت