پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1395 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 5947

نماینده مردم بهبهان:

اولویت اول نمایندگان خوزستان اشتغال است

کشت زر به ضعف مدیریت ها در خوزستان اشاره کرد و گفت: باید ضعف مدیریت ها اصلاح شود و مدیران بر اساس شایستگی، پاکدستی ، لیاقت و تخصص شان منصوب شوند وبخشی از عقب ماندگی ها مربوط به کم کاری های و بی تدبیری مدیران بوده است

پایگاه خبری صدای جنوب:

 نماینده مردم بهبهان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با گروه رسانه ای آراس با اشاره به تقدیم لایحه اختصاص ۳ درصد از درآمد نفت به استان های نفت خیز و کم برخوددار کشور اظهارداشت: در اینباره شاهد تعامل خوبی میان مجلس و دولت بوده ایم،

به گزارش صدای جنوب،وی گفت:جهت اجرای پروژه های نیمه تمام در کشور قرار است ۵ میلیارد دلار تسهیلات از کشور روسیه و ۴۰ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پرداخت مطالبات پیمانکاران از دستگاه های اجرایی و ۸ هزار میلیارد اعتبار نیز برای بخش سلامت در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تلاشمان این است از ۳ درصد درآمد نفت ؛ ۵۰ درصد برای منطقه ی نفتخیز و ۵۰ درصد دیگر برای مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یابد افزود: با توجه به اینکه استان خوزستان پایخت نفت می باشد پیشنهاد شده که ۳ درصد درآمد نفت به مناطق نفت خیز اختصاص شود.

حبیب الله کشت زر با اشاره به سفر وزیر نفت به خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان نفت خیز است و وزیر نفت دراین سفر قول دادند  تلاش خود در تامین اعتبارات لازم را در مرکز افزایش دهند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولویت های اول نماینده های استان اشتغال است و باید فکر اساسی برای اشتغال صورت بگیرد که استان را به سمت صنعت و تولید ببریم و برای جوانان استان اشتغال ایجاد کنیم، اما متاسفانه منابع محدود هستند و تاکنون بستر مناسبی را برای سرمایه گزاران فراهم نشده که سرمایه گزاران داخلی و خارجی بتوانند با امنیت کامل سرمایه خود را برای اشتغال مولد به استان بیاورند. در این باره امیدواریم با رویکرد استاندار جدید خوزستان ، موانع سرمایه گذاری در استان خوزستان برداشته شود.

این عضو مجمع نمایندگان مجلس خوزستان ادامه داد: برای تقویت زیر ساخت های و تولید اشتغال در استان خوزستان به دو مولفه نیروی انسانی کارآمد و سرمایه نیاز داریم وشرایط موجود استان در شان مردم خوزستان نیست و با استان های دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

کشت زر  به ضعف مدیریت ها در خوزستان اشاره کرد و گفت: باید ضعف مدیریت ها اصلاح شود و مدیران بر اساس شایستگی، پاکدستی ، لیاقت و تخصص شان منصوب شوند وبخشی از عقب ماندگی ها مربوط به کم کاری های و بی تدبیری مدیران بوده است.

کشت زر به ضعف و نارسایی در حوزه راه های استان خوزستان گفت: در سال های اخیر اقدام عمده و تاثیرگذاری در حوزه راه ها در شمال استان خوزستان انجام نشده است. پروژه دوخطه شدن جاده ی بهبهان به رامهرز، بهبهان به گچساران، جاده ی بهبهان به استان بوشهر، هنوز ناتمام است و دارای نقاط حادثه خیز بسیاری هستند.کم عرض و یک خطه بودن جاده های شمال خوزستان خطرآفرین است.

وی اظهار امیدواری کرد در سال های آینده جاده شهررضا به بهبهان و جاده ی بندر امام به اصفهان بازگشایی شود که مزیت های این کا ر اشتغال زایی و کوتاه تر شدن مسافت است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش های استاندار خوزستان در مدت کوتاه اخیر گفت: به شخصه شاهد تکاپو و تلاش های مجدانه دکتر شریعتی چه در مرکز برای جذب اعتبارات و چه در خوزستان جهت سرکشی به مناطق محروم هستم که امیدوارم مدیران استان ایشان را در جهت رفع مشکلات استان خوزستان یاری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت