پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1400 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 114620

نشست ستاد کرونای شهرستان چرام با توجه به وضعیت قرمز برگزار شد/تعطیلی تمامی مدارس شهرستان تا پایان هفته

به گزارش صدای جنوب ازچرام ؛نشست ستاد کرونای شهرستان چرام با حضورمعاون سیاسی فرماندار و بخشدار سرفاریاب و اعضای شورای اداری در فرمانداری چرام برگزار شد. هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در این نشست با اشاره به شرایط قرمز کرونایی چرام و لزوم اهمیت واکسیناسیون از همه مردم خواست جهت واکسیناسیون نوبتهای […]

به گزارش صدای جنوب ازچرام ؛نشست ستاد کرونای شهرستان چرام با حضورمعاون سیاسی فرماندار و بخشدار سرفاریاب و اعضای شورای اداری در فرمانداری چرام برگزار شد.

هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در این نشست با اشاره به شرایط قرمز کرونایی چرام و لزوم اهمیت واکسیناسیون از همه مردم خواست جهت واکسیناسیون نوبتهای ۳ گانه به پایگاههای واکسیناسیون مراجعه نمایند.

وی افزود:باید همه تجمعات و مراسمات محدود شود و فقط با محدود کردن مدارس نمی توانیم بیماری را کنترل کنیم.وی با اشاره به روند افزایشی بیماری خواستار همکاری مردم در بحث عدم شرکت در تجمعات ومراسمات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، واکسیناسیون کامل ورعایت دستورالعملهای بهداشتی شد.

وی خواستار همکاری همه نهادها بخصوص بسیج و هلال احمر جهت همکاری با کادر بهداشت ودرمان شهرستان شد.

خردمند معاون فرماندار چرام ضمن تشکر از همه سازمانها و نهادها جهت همکاری با کادر بهداشت ودرمان خواستار همکاری بیش از پیش سازمانها ومردم با حوزه سلامت شهرستان شد.

وی خواستار اجرایی شدن مصوبات و واکسینه شدن کلیه کارکنان دستگاههای اجرایی شد.

در پایان مصوبات ستادکرونا به شرح زیر تصویب شد.

۱-تعطیلی کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان تا اخر هفته

۲-برگزاری مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکلهای بهداشتی

۳-تعطیلی باغ چشمه بلقیس و باغ عمران

۴-تعطیلی مراسمات و مناسبتهای مذهبی تا اخر هفته

۵-جهت برگزاری مراسم نمازجمعه این هفته با استان هماهنگی و کسب نظر شود.

۶-نظارت برفعالیت اصناف و اینکه صاحبان مشاغل و متصدیان اصناف باید جهت ادامه فعالیت حتما ۲ دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند واگر واکسیناسیون خود را کامل ننموده و به دستورات توجه ننمایند باید در مرحله اول اخطار در مرحله دوم ۱۴ روز پوز بانکی انها مسدود ودر مرحله سوم ۱ماه تعطیل شوند.

۷- تعطیلی مراسم اعتکاف طبق دستورالعمل اعلامی که در شهرهای قرمز ممنوع می باشد و دستورالعمل مربوطه به سازمان مربوطه ارسال میشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت