پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1399 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 90022

پیام مدیرعامل سازمان حمل و نقل درون شهری کهگیلویه به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل

مدیرعامل سازمان حمل و نقل درون شهری کهگیلویه ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را تبریک گفت.

صدای جنوب:

مدیرعامل سازمان حمل و نقل درون شهری کهگیلویه ضمن عرض تبریک به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل پیامی به شرح زیر صار کرد.

فرارسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل  که در تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران یادآور روز ۲۶ آذر ۱۳۶۲ و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر جهاد تخلیه بنادر و لبیک گویی فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کشور به این ندای تاریخی است را به تمامی فعالان، تلاشگران، همکاران، کارکنان، اصناف، تشکل ها،رانندگان عزیز و پرتلاش و بخش های ذی ربط تبریک می گویم.

دامنه‌ی تاثیر حمل و نقل امروزه گسترده بوده و دربخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیارتی، گردشگری، آموزشی و حتی سیاسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هرچه به صنعت حمل و نقل بیشتر توجه شود شاهد ارتقاء سطح زندگی و کیفیت روابط اجتماعی خواهیم بود.

بدون شک رسیدن به توسعه پایدار شهری در بخش حمل و نقل در گرو مشارکت های همگانی و همکاری تمامی تلاشگران در این حوزه و همچنین همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف و مرتبط اجرائی می باشد تا بتوان در این زمینه تمامی حقوق تلاشگران و متصدیان ناوگان و همچنین شهروندان را به نحو احسن احقاق کرد.

اینجانب مجددا فرا رسیدن این روز فرخنده را به کلیه زحمت کشان این حوزه به ویژه رانندگان و دست اندر کاران این عرصه در شهرستان کهگیلویه  صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده وموفقیت و سرافرازی کلیه فعالان عرصه حمل ونقل رادر سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خواستارم.

سید لطف الله درخشان ،مدیرعامل سازمان حمل و نقل درون شهری کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت